aktiviteter

Ja någon som vet lite bra aktiviteter ? skulle vara kul och röra lite på sig men det måste naturligtvis vara en rolig aktivitet för jag ska vill göra det . Inte gå ut o springa för det är liksom så tråkigt o läskigt .. o juste nu kom jag på att göra mina hundra bensitupps .. gör det snart (A) okej Jag ska jag ska.... Jag är huuuuungrig men vi har inget nyttit o äta får hålla mig men det går inte känner smaken i munen.. som man inte ätit på veckor... man måste måste ha något. Det går inte motstå brb ska hämta en banan om vi har VI MÅSTE HA! fan blir galen. Okej det fanns ingen banan så tog en skål med flingor. Onyttigt men desperat. måste läga mig snart sover för lite :/

Kommentarer
Postat av: emma från the 5 sisters

hejhej jag blev lite skrämd över vad du skrev om att du ville gå ner i vikt !! :o



[email protected]

2009-06-16 @ 21:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0