bristningar

Det känns wsom jag är på gång , jag kände det hela dagen tills jag stallde mig i dushen då jag såg att jag fått bristningar på ena bröstet :( fan mamma vet inte om det inte pappa heller o dem ska aldrig få reda på det. Men det var ändå bra för det kändes som jag fick ensmäll på käften så jag börjar på riktigt. 

maten idag:
frukost: flingor med fil
mellan måll: pan pizza, 3 glas mjölk
1 persika
kvällsmat: kött och spagetti 2 glas mjölk

Jag tycker  jag åt ganska bra men det tyckte väll inte min kropp.
Träning: haha 100 typ ben situps , studsa studsmatta i 10 minuter
A inte så jobbigt men det är det för mig :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! bra att du skriver om hur man kan gå ner i vikt och sånt men jag tänkte på det att man ska inte dricka för mycket mjölk. det läste i alla fall jag.

och en liten fråga. ben situps hur gör man dem :)?

tack för svar :)

2009-06-17 @ 21:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0