God morgon

Vaknade klockan 12 i dag fast det känndes som om klockan var mer. Gud vad varmt det är jag tror jag kommer svima av eller nåt. Till frukost blev det en mandarin och massor av egg med kaviar gött! Tror jag ska gå ut snart jag vet inte om jag orkar när det är så här varmt men då kanske jag blir lite brun :D Jag saknar skolan väldigt mycket men det gör väll dem flesta eller kanske inte skolan men kompisarna saknar ju man iallafall några. Jaja nu ska jag inte skriva mer för denna stund men lägger nog in några mer inlägg senare.

'Syns!


Kommentarer
Postat av: issa

Du är nu en av deltagarna i min tävling.

Medan du väntar på resultatet har jag startat en frågestund, ställ jättegärna en fråga =)



Lycka till i tävlingen // stuumpan

2009-06-21 @ 17:44:31
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0