Hatar int mig själv

ne jag fattar inte jag åt hur mycket som helst igår på midsommar afton men hatar inte mig själv. Pratade lite med mammas kompis igår och hon sa att det viktigaste var inte att äta bra för det gör nästan ingen men att jag skulle hitta något roligt att göra på fritiden att göra asså en sport eller något sådant roligt. Jag har tänkt men hittar inte på något. Jag tänkte på

* Rida- tråkigt
* Bandy - skit tråkigt
* ut och springa i skogen varje dag- läskigt
* fotboll - jag kommer springa saktast ingen kommer passa til mig, o alla kommer titta på mig
* karate m,m måste man väga sig på för att få vara med på tävlingar
* dans för tjock

Jag hittar alltså inte på något roligt och inte pinsamt kan någon ge förslag snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0