Lagade lite korv

Ja nyss lagade jag lite korv och pulver mos gott :D ... kanske inte så nyttigt men men . I trying
Jag är inte så bra på och blogga jag menar egentligen är den här bloggen till för att hjälpa mig själv men de t vore bra om denhjälpte andra ocskå så om det är något så säg bara till ok? jag finns här för alla vad det än handlar om bara skriv!  Snart ska jag ut och röra op mig lite med min syster kul.. nej haaha. Okej jag vet ja har dålig humor men jag vet bara inte vad jag ska skriva,,, eller joo

* hur gör man egna bakrunder till bloggen?
* hur svarar man på kommentarer`?
* hur gör man en egen logga en såm längst upp?
* Hur gör man så man får en annan text stil`?

Allt det behöver jag hjäl med och mycket mer ;D

Kommentarer
Postat av: jessica

Inte jag heller som tur!!! =)

2009-06-20 @ 17:24:54
URL: http://jjessicita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0