Min nya blogg

Mjoo jag har bloggat förut men inte anonymt fär den var inte så privat som den här så jag tänkte att den här skulle vara anonym . Jag vägde mig idag .. det har blivit värre jag väger fan 91 kilo jag måste ha hjälp!! gusse lov att jag är lång men endå snart kommer bristningarna dem har börjat komma. Faan jag vill döda mig själv. att en människa kan vara så beroende av mat.. är det någon som vet ett bra tips hur man gör för att få bort godis och sötsak suget hela tiden ?? fan måste ha hjälp jag orkar inte vara den mobbade ... jag vill vara en normal tjej fan kan kunna döda någon för att få vara smal. Nu blir hela datan blött måste gå o torka tårarna haha Fan vad jag är sorgsen!

// köttbullen

Kommentarer
Postat av: Emma

snyggt och bra skrivet

2009-06-22 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0