någon som har en fin blogg jag kan titta in på

jupp snart är det kvälls mat. Mamma eller pappa ska handla med något hem. Jag är inte så hungrig men kommer säkert bli det snart säg till då!


Någon som har en fin blogg jag kan kolla in? säg till då


Jag har vart hemma hela dagen och bara tråkat det är därför ni har fått många inlägg haha ja vägde mig förut också vägde 92 haha gick upp lite efter igår men vad ska man göra. Men snart ska mamma köpa tabletter till mig dem typ gör så man inte blir sugen på något :D dem verkar skit bra men pappa vill inte jag ska ha dem han ba: du klarar det utan dem sånt behöver du inte .. jag har lust att döda honom när han säger så! vill han att jag ska dö av extrem fettma eller ? han verkar inte inse att jag väger för mycket han vill inte det så därför låtsas han inte om det. Mamma tycker jag ska ha dem för hon vill att jag ska få ha det bra hon förstår! om han inte ger mig pengar så jag kan köpa dem tänker jag fanemej känna ihop till dem själv !

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna in min sida =D

2009-06-28 @ 17:55:09
Postat av: jessica

kolla gärna in min sida =D

http://www.123minsida.se/jessicahannesson

2009-06-28 @ 17:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0