the life

Jag öpnnar mina ögon och ser världen, kanske jag gjort tidigare men nu på ett helt annat sätt. Jag har börjat förståt meningen med livet och hsr börjst gills mitt utseende. Jag börjar inse att det inte bara finns jag.

Jupp i morgon ska jag bada första gången frivilgt på typ 1,5 år ... jag vill inte visa min kropp men måste... jag måste lära mig att vara näjd med mig själv och det börjar funka. Jag har börjat tagit i mot all hjälp jag får av mina vänner. Jag börjar äntligen se mitt mål. Det är långt borta men jag kan se en glimt av det. Jag närmar mig mr för varje dag. Jag längtar tills jag är frame och äntligen kan andas ut .. jag kommer inte ge upp nu det är för sent för det

puss hej

o förlåt för jag inte bloggat mycket men har verkligen inte tid. jag ska förösöka blogga lite till men kan såklart inte lova något för vill inte göra er besvikna om jag råkar brytta mina löften ! tack älskar er alla ni betyder allt för mig. Ni gör min dag <33

Puss hej två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0